2015. május 23., szombat

3.fejezet Egy pár?

Sziasztok!Meghoztuk az új fejezetet!Jó olvasást mindenkinek!Iratkozzatok fel és komizzatok!


*Lola szemszöge*

A tegnapi napról annyit hogy nagyon megijedtünk,és mivel az áram ki volt kapcsolva így a kamera nem rögzített semmit,így nem tudtunk a rendőröknek felmutatni semmi nemű bizonyítékot.
Ma reggel Tess elment boltba de csak így engedtem el hogy gázspray a táskában.Még én is féltem egyedül.Alig telt 10 percbe de már itthon volt.
-Nézd mit vettem. -adta a kezembe az újságot.


Azonnal a 13.oldalra lapoztam.
























Barátnők?Hogy mi van?Ezt nem hiszem el!!!!!!!
Egy hatalmas sikítással dőltem a kanapéra.Mi az hogy barátnők?Inkább áldozatok!
Hirtelen egy csomó kocsi hangját lehetett hallani.Na ne.
-Tess...mond hogy ez nem az amire gondolok.
-De...az. -nézett ki az ablakon.Oda léptem mellé és amint kinéztem megvillantak a vakuk fényei.
Szuper...paparazzik.
-Most mit csináljunk? kérdezte Tess.
-Tisztázzuk magunkat. -léptem az ajtóhoz és amint kitártam azt azonnal kérdés áradat támadt le engem és Tessa-t.Ilyenek hogy: "Maguk együtt vannak a bűnözőkel?"   "Tényleg szeretik őket?"
és stb. stb. stb...
-Kérem figyeljenek. -mikor ezt kimondtam csönd keletkezett. -Mi nem is ismerjük ezeket a bűnözőket csupán a hírekből.
-De akkor mivel magyarázzák azt hogy innen távoztak?
-Tegnap pedig azért távoztak innen mert betörtek.És nem..nem vagyunk a barátnőjük. -vette át a szót barátnőm.
Ennyi..nem is kellet nekik több összepakoltak és szerintem mentek csinálni ebből egy cikket.
Ez egyre jobb.Mióta megjelentek ezek a barmok azóta fenekestül felfordult az életünk.
-Ez is meg volt.-Dobta le magát Tess mellém a kanapéra.
-Igen....és szerintem még nincs vége.
Ebben a pillanatban jelzett a telefonom hogy üzenetem jött.Ismeretlen számról.
Megnyitottam az SMS-t.Ez állt benne:

Miért tagadod hogy a barátnőm vagy?Hazudni rossz dolog cica :3
H.S xoxo

Jajj ne......érzem hogy ennek nem lesz jó vége.

*Tessa szemszöge*

Nem hiszem el... nem elég hogy ránk törnek még a médiát is ránk állítják?? Miután Lol megmutatta az üzenetet amit kapott nekem is jött egy hasonlós...

-Mit csináljunk? -kérdezte.
-Hát szerintem először is zárjunk be mindent mert ki tudja mikor akarnak ide jönni megint...

Így is tettünk... végig mentünk a házon és mindent alaposan bezártunk majd átöltöztünk pizsamába és úgy döntöttünk a nappaliba megyünk és ott is alszunk...ott van még egy zárható ajtó is..

-Jó.. most már tuti nem tudnak bejutni ide. -fekszem le Lol mellé a földre -igen oda csináltunk magunknak helyet.
- Ezek képesek bármire..
-Végül is..szerinted mit akarnak tőlünk?
-Azt amit minden más lánytól. -mondta felszínesen.
-És miért pont mi?
-Hát mert szépek vagyunk.. Nem elég egyértelmű? -kezdünk el röhögni.
-Bocsi ezt elfelejtettem.
-Ilyet hogy elfelejteni??
-Tudod rövid memóriám van. -röhögünk tovább.
-Igen, tudom! Veled vagyok már egy pár éve.

A est további részében még néztük a TVt és hülyéskedtünk majd sikeresen elaludtunk....

*Valamikor hajnalban*

-Most komolyan hideg vízzel akarod felkelteni őket? Nekem nem hiányzik hogy itt visítozzanak.. -erre a mondatra keltem fel valamikor  hajnalban. Úgy látszik ők is észre vették hogy felkeltem mivel abba hagyták a beszélgetést és -mivel felkapcsoltunk estére egy kislámpát- tisztán láttam hogy rám néznek. - Tessék felkelt.
-Látom. -vágott egy grimaszt a másik srác.
-M..mit kerestek itt..már megint? -kérdezem full kómás hangon.
-Még  mindig titeket. -válaszolta felszínesen a göndör.
-Ne törődj vele még reggel van neki...meg dühös is rátok..
-Miért? -néztem rá.
-Mert tudod hazudni nem szép dolog. -mondta válaszul Harry azt hiszem.
-Mi nem hazudtunk! Abszolút nincs semmi közünk hozzátok! -erre csak elkezdett röhögni.
-Hazza kérlek...szerintem fogalma sincs hogy mire akarsz célozni..
-Akkor elmagyarázom hogy megértsd! -guggol le  hozzám. -Ti a mieink vagytok. Hidd el több közünk van egymáshoz mint gondolnád..
-Hát te beteg vagy... Nem törhetsz be ide hogy közöld a tieitek vagyunk!
-De igen, és jobb ha most elfelejted hogy így beszélsz velem.
-Mert? Mi lesz ha így beszélek? -mire nem válaszol csak elkapja a csuklómat és elkezdi szorítani...
Én a másik kezemmel megpróbálom leszedni az övét de túl erős... már fáj ahogy szorítja..persze közben végig engem néz..nézi a reakciómat...
-Harry enge..-Csönd!-vág Thomas szavába aki szerintem látja hogy nem bírom tovább könnyek nélkül..
-Mit is mondtál, beszélsz még így velem? -kérdezi lazán Harry.Mivel megszólalni nem tudtam csak egy "nem" jelzéssel bólogattam. - Helyes.-szólal meg majd elengedi a csuklóm és visszaül a kanapéra.

Lolára néztem aki még mindig alszik.. hogy bír úgy aludni hogy mi itt beszélgetünk... Majd vissza néztem a srácokra. Nagy nehezen felkeltem és tudomást sem véve arról hogy ott vannak kimentem a fürdőbe valamit keresni amit a csuklómra tehetek ugyanis most már baromira fáj. Miközben bekötöztem a kezem Lol sikítására lettem figyelmes..Felkelt. Amint végeztem vissza mentem.

-Ezek az elmebeteg állatok vissza jöttek.- néz rám Lola miközben a távirányítót a srácok felé tartja és már a falhoz mászott.
-Ne is mond. Nem akarnak lekopni. -nézek rájuk.
-Nyugi nem is fogunk. -kacsint Harry.
-Nincs semmi jogotok betörni ide és folyamatosan zaklatni minket!
-Ahogy már a barátnődnek is mondtam ha kell neked is elmondom hogy a törvényeket pont leszarjuk. Ti pedig a mieink vagytok és akkor jövünk ide amikor csak akarunk.
-Jól van.. de ne tudtatok volna mondjuk dél körül jönni? Miért pont hajnali 3-kor? -kérdezi.- De várj mi?? Mi az hogy a tieitek vagyunk?
-Lol hagyjad ezek nehéz esetek. -majd felém néz furcsán.
-Ja amúgy már vagy egy órája itt vagyunk a barátnőd tanúsítja. Az pedig úgy ahogy mondom. A mieink vagytok!
-Ezt jobb ha elfogadjátok. -teszi hozzá Thomas.
-Azt meg tedd le mert nem bántunk. -mondja a göndör mire én felköhögök.- Te ne szólalj meg. Megérdemelted. -néz rám majd Lol is felém néz és gondolom észre vette a kezemen a kötést.
-Rohadt állat -dobja neki a távirányítót majd hozzám jön.- Fáj?
-Már kevésbé...
-Na de akkor induljunk..menjetek vegyetek magatokra valami ruhát. -áll fel Thomas.
-Mi? Hova megyünk? -kérdezi Lol
-Remélem  végre eltakarodtok. -mondom.
-Érzem nem leszünk jóban. -néz rám a göndör.- Amúgy hozzánk..
-Jól sejted. -küldök neki egy puszit- Ki a franc akar hozzátok menni?
-Mi tuti nem hagyjuk el a házat!

Erre a kijelentésre Harry felkapja a vállára Lolt Thomas pedig engem és kivisznek egy fekete kocsiig. Egy hosszú út után -amit természetesen végigkáromkodtam és elhordtam őket mindennek..- megérkeztünk. A kocsiból kiszállva egy idegen helyre érkeztünk.. nem ismerős sem a ház sem a környék...A srácok bevittek minket a házba.

-Ha ezt a szüleink megtudják rátok állítanak minden hatóságot!
-Szerintem ha megtudják elsüllyednek szégyenükben. -tette hozzá Harry. Majd úgy állt Lol elé hogy olyan volt mintha csókolóznának...ezt egy ember aki utánunk jött le is fotózta.. ahogy azt is  hogy Thomassal kézen fogva állunk, majd ő is csinált egy ilyen akciót amiért szépen pofán vágtam.
-Ti mit képzeltek magatokról??
-Jók lettek! Tudod hová kell vinned a képeket. -majd a srác elment.
-Ez miért volt jó? -kérdezett rá Lola.
-Azért drágám, hogy legyen egy kis bizonyíték arról hogy egy pár vagyunk.




1 megjegyzés: