2015. május 29., péntek

6.fejezet Érzelmek

Sziasztok Drága egyetlen olvasók!Nagyon köszönjük a megjegyzéseket,és a jó visszajelzéseket!Nagyon aranyosak vagytok és ez nekünk eszméletlenül jól esik hogy ennyire szeretitek a blogunkat és hogy ennyire várjátok a fejezeteket!Szeretünk titeket! <3
Lenne hozzátok két kérésünk............Komizzatok és Iratkozzatok fel!! <3 :*   


Puszil titeket: Dodó és Weenie


*Lola szemszöge*

Mikor TC kimondta hogy "leszarja mi van velem"....na jó nem így mondta de ez most nem lényeges.
Valami összetört bennem.A szüleim meghaltak és kiderült hogy L.A legnagyobb gengsztere a bátyám aki leszar engem.Azt hittem hogy majd számíthatok valakire de mint mindig most is az igaz barátság győzött.
-Lola....nyugi...én.itt vagyok neked és mindig itt is leszek.Ne foglalkozz ezzel a taplóval.
-Jó nem érdekel de....igazából...a szüleim se...Sose foglalkoztak velem úgyhogy nem veszítettem sokat. - mosolyogtam rá Tess-re.
-Na azért. - nevetett fel.
-Szóval akkor te Carter vagy és te is. - mutogat TC és közöttem.Thomas csak bólint majd megforgatja a szemét. -Hmmm...nem hasonlítotok.Te szőke srác vagy ő meg egy gyönyörűség. - nézett rám huncutul.Csak én vettem észre hogy Harry ma már harmadszorra mondja azt hogy gyönyörű vagyok?
-Ennek mi értelme? - nézett rá TC.
-Mit vártál tőle?Ő Harry Styles.Nem sok minden van neki itt bent. - mutat a fejére Tess.Eskü hogy már hobbijává vált Hazza csesztetése csak...mindig ő jön ki rosszul.Mi???Mióta becézgetem én itt Harryt?Megbolondultam.
-Éhes vagyok. -szólalok meg hirtelen mert már eléggé kínos volt ez a nyomasztó csönd.
-Menjünk enni. -kapta fel a dzsekiét. -Na jöttök? -kérdezett vissza.TC is már kész volt.Mi is elakartunk indulni de Styles megköszörülte a torkát.Értetlenül kaptuk rá a tekintetünket,mire csak a fejével a dzsekik felé bökött (amit idő közben levettünk).Egy fintorral bújtunk bele a korom fekete bőr anyagba.

Ahogy kiléptünk a házól azonnal szemet szúrt a hatalmas fekete Range Rover.Imádom ezeket a kocsikat.Megveszek ezért a kocsiért.Mikor oda értem Harry illedelmesen ajtót nyitott én meg beültem.Tuti hogy valami hátsó szándéka van.TC ugyanígy tett,Tessa beült csak annyi különbséggel hogy Ők hátul ültek mi meg elől  mivel Harry vezetett,és ragaszkodott hozzá hogy mellette üljek.
Az út közben számtalanszor a combomra rakta hatalmas kezét én meg lelöktem onnan.Ezt egy idő után megunta.
-Lol fejezd be mert felidegesítesz. -morgott oda nekem de nem elég halkan mivel a hátul ülők ránk kapták a tekintetüket.
-Csak a barátaimnak vagyok Lol.
-Én nem vagyok a barátod.Hanem a pasid.Szóval........cica.
-Lol....Lol vagyok.Nem cica. - vágtam közbe.
-Jó. - most már nem próbálkozott a tapizással.Ezt annak fogtam fel hogy én nyertem.
-Eltöröm! - hallom meg hirtelen Tessa figyelmeztető hangját.Egy kicsit felkuncogtam mivel hallottam amint lecsap egy tarkóst TC-nek.
-Ha én lennék a te helyedbe haver...Már rég megtanítottam volna viselkedni. - szólt oda Harry.
Már nem hallottam többet mivel megérkeztünk.Egy gyönyörű étterem előtt álltunk.Azta.....
-Csukd be a szád. - suttogta a fülembe mire mellkason ütöttem.Ezt nagyon nem díjazta mivel összekulcsolta kezeinket és erősen megszorította.Egy kisebb sikoly hagyta el a számat mire Tess egy aggódó pillantást küldött felém.

Ez gyönyörű.Belülről még szebb ez a hely.De egy valami nem kerülte el a figyelmem.Hogy amint meglátták a fiúkat,nem érdekelve őket hogy ott hagyták a kaját,vagy hogy melyik embert lökik fel,csak eszeveszetten rohannak ki az épületből.A srácok erre egy kisebb mosolyt engedtek el de amilyen gyorsan jött olyan gyorsan távozott is.Leghátra ültünk.Még így is voltak körülöttünk emberek de azokat vagy nem érdekeltük,vagy csak nem vettek észre.Önfeledten beszélgettek egymással az ételre várva.

-Jó n-napot.M-mit h-hozhat-tok? - kérdezte remegő térdekkel a lány.Szegény.Biztos hogy fél.Megértem.
-Mit kértek?
-Én rák salátát. -szólalt meg Tessa.
-Én is.
-Mi pedig két bárány sültet. -nézett fel a lányra Harry mire ő csak gyorsan bólintott és amilyen gyorsa csak tudott elment.
-Én...elmegyek a mosdóba. -szólaltam meg.
-Nem mész. -adta ki az egyszerű választ majd lenyomott maga mellé.
-De...
-Nincs de!Ennyire hülye azért nem vagyok. - nem mertem rá nézni.Megint ideges és ilyenkor teljesen kiszámíthatatlan.Előttem ült Tess de ő csak forgatta a szemét,meg tátogott utánozva ezzel Harry-t.Nem bírta hangos nevetésbe kezdtem.Hiába hogy a mi asztalunk volt a leghangosabb senki sem mert ránk szólni.Ez egy jó előny.
-Thomas most már komolyan örülnék ha megnevelnéd mert esküszöm hogy én fogom de abból nem lesz köszönet,és mindent bele adok hogy minden ütésem fájjon. - vicsorgott rá barátnőmre.
-Te vadállat. -mondtam egyszerűen szemébe majd fel álltam és elhagytam a helyet.Harry még párszor utánam kiabált.Láttam hogy Tess is jönni akart de TC visszatartotta.Mikor észrevette Harry hogy nem fogok meg állni,fel állt és utánam jött de én futni kezdtem.A magassarkúm nem akadályozott semmiben.Könnyedén futottam addig amíg meg  nem láttam egy sikátort.Azonnal elbújtam a sötétbe burkolózva.Pár percig még vártam míg biztos nem voltam abban hogy Styles nincs a közeben.
Ki akartam menni a sikátorból de egy kar vissza tartott.Először azt hittem hogy Harry az de bárcsak ő lett volna!Egy részeg kb. 21 éves srác állt előttem.
-Szióka. -simította végig az arcom.Egyre közelebb jött míg neki nem tolt a falnak.Én sikítani kezdtem.Ott ütöttem ahol csak értem.
-Azonnal vedd le a kezed a húgomról. -kiáltott fel egy hang.Amint meghallotta a részeg srác oda nézett és meglátta a megmentőmet egy "azta kurva" kijelentéssel eliszkolt.Én is ránéztem.TC állt előttem.Közelebb jött és erős ölelésébe zárt.
-Nyugi húgi már nincs semmi baj.Megvédelek. -ez a kijelentése többet ért nekem mint az egész világ.

*Harry szemszöge*

Lola után akartam menni de TC megállított.
-Hagyd majd én. - nyugtalanul ültem vissza a helyemre.Csak abban reménykedtem hogy megtalálja,és meg tudja nyugtatni.
-Menjünk. -szóltam oda Tessa-nak.Egy fintorral állt fel a helyéről.Magamba elkezdtem imádkozni hogy az út alatt ki se nyissa a száját.Már így is eléggé felidegesített.
Mikor beültünk a Range Rover-ba gyorsan hajtottam a haza fele vezető út felé.Nagy meglepetésre Tessa meg sem mukkant.Az ilyen pillanatokat meg kéne örökíteni.Amikor beparkoltam a garázsba,még meg sem álltam de Tess már szállt ki és csapda be az ajtót.
Szinte futó lépésben mentem utána mert abban reménykedtem hogy Lola már otthon vár rám.....
De csalódnom kellett.Nem várt otthon és nem zárhattam a karjaimba és nem kiabálhattam vele hogy hogy juthatott ilyen az eszébe.De-e helyett Tessa kiabálását  kellett hallgatnom....jobb lett volna ha ott hagyom a francba.

-Te normális vagy?ÉS HA MIATTAD LESZ BAJA?ERRE NEM GONDOLTÁL?
-Óhh...csak fogd be. - lököm arrébb hogy végre leülhessek a kanapéra.
-Te nem is aggódsz érte....minek kell ő neked?
-....
-Azt hittem hogy a szülei fogják tönkre tenni......de aztán meg ismertelek téged. - nézett rám azzal a gyűlölettel amilyennel még embert nem láttam.Kezdett fel-fel lángolni bennem a bűn tudat.Igaza van.
Hirtelen az ajtó nyitódására lettem figyelmes.TC jött be Lol-t átkarolva.Még féltékeny is lettem volna ha nem tudnám hogy a húga.Azonnal fel álltam és szoros ölelésembe vontam.A szeme kisírt volt és ez még jobban megijesztett.
-Kicsim jól vagy?Életem tudod hogy aggódtam? - toltam el magamtól de azonnal vissza húztam és még szorosabban öleltem.De nem tartott sokáig ez a pillanat mert el tolt magától.
-Te....aggódtál? - néz rám meglepetten.Az a gyönyörű szeme mos piros színben pompázott,de még így sem tudta leköröz senki.
-Még szép hogy aggódtam a leendő feleségemért. - mosolyogtam rá,és lehajolva egy csókot loptam tökéletes ajkairól.
-A midért?Bolond. - áll félre és oda megy Tessa-hoz. - Bocsi hogy ott hagytalak vele...
-Semmi baj..de máskor ilyet ne csinálj.Azt hittem hogy szívrohamot kapok.Féltelek. -komolyan....már kezdek féltékeny lenni TC csajára.
-Úgy látom Harry....ez egy egyoldalú szerelem a ti esetetekben. - mosolyog rám gonoszul Tess.
-Miért....a miénkben nem? - néz rá huncutul barátom.
-De. - vágja rá egyből.Lola-t egyszer úgy is megpuhítom.
-Gyere kicsim megyünk aludni. - szóltam oda barátnőmnek.
-Nem vagyok a kicsid és nem vagyok álmos. - én csak megértőn bólintottam majd fel kaptam a hátamra.Utam rögtön a szobámba vezetett.Mikor beértem ledobtam az ágyra.
-Ez nem ér...te erősebb vagy. - feküdt még mindig és a plafont bámulta.
-Ezt eddig is tudhattad volna. - felült majd megforgatta a szemeit,és oda állt elém.
-Hol a fürdő?
-Itt. - nyitottam ki a fürdőszoba ajtaját.Ő azonnal megcélozta azt e én utána szóltam,és oda dobtam neki az egyik pólómat.Már kezdtem aggódni mikor 1 óra elteltével sem jött ki.Pont mikor arra gondoltam hogy rá töröm az ajtót kilépett az én pólómban.Megveszek érte.
-Mehetsz.
-Már fürödtem. - mutatok magamra.Egy alsóban álltam előtte de őt ez nem zavarta.
-Hol fogok aludni?
-Itt mellettem. - paskoltam meg magam mellett az üres helyet.
-Nem.
-De. - álltam fel és menyasszony fogásba fogtam és betettem a "helyére" majd én is befeküdtem mellé.Hátulról átkaroltam.De nem  bírt nyugton maradni,ezért én átvetettem rajta a lábam és még szorosabban öleltem magamhoz.
-Jó éjt. -  szóltam oda neki de nem jött válasz. -Szeretlek. - suttogtam még halkan oda neki abban reménykedve hogy nem hallja meg.


*TC szemszöge*

Miután Hazza sikeresen bevitte a húgomat...de fura ezt mondani..Ott maradtunk ketten Tessek.Aki egyből rám nézett.

-Álmos vagy? -kérdezek rám.
-Kicsit...de én tuti nem alszok veled!
-Kénytelen leszel..-mire csak megrázza a fejét.
-Engem nem érdekel de vagy te vagy én alszok itt -mutat a kanapéra- Mert az egyszer fix hogy nem alszok veled egy szobában...nemhogy egy ágyban!
- Okés akkor előbb beszélgessünk.- ülök le mellé a kanapéra mire ő hátrébb megy.- Nem kell hátrébb menned! Nem foglak bántani..
-És ezt honnan tudjam biztosan? -kérdez rá..végül is én is félék magamtól...
-Esküszöm. -mire csak bólint.- Az első amiről fontos beszélnünk az a hozzáállásod! Nagyon szépen megkérlek először és utoljára hogy fejezd be...Ahogy Hazzának nekem sem tetszik a magatartásod! És örülnék ha komolyan vennél és abba hagynád Hazza cseszegetését mert bajok lesznek. Én most szólok utoljára, legközelebb már nem szólni fogok...Érted? Azt meg végképp ne várd meg hogy Harry "neveljen meg"!! Mert ahogy ő is mondta biztos hogy odafigyel majd arra hogy minden ütése fájjon.
-Az egy állat..
-Erről beszélek! Ezt ne! Jó? -mire csak bólint, de én biztos vagyok hogy lesznek itt még bajok..- A másik pedig hogy el kell fogadnod hogy "hozzám tartozol" mostantól. Jó igen persze nem az kérem hogy egyből bújjunk ágyba vagy ilyesmi...De hidd el nem az vagyok akinek hisznek...A külső néha eltakarja  a belsőt.. Csak adj egy esélyt hogy megismerj!
-Jó...megpróbálom visszafogni magam..De tudod ami a szívemen az a számon.. És megkapod az esélyt..de csak mert állítólag a legjobb barátnőm testvére vagy.. -mosolyodik el.
-Gyönyörű a mosolyod!
-Köszönöm..azt hiszem..
-Akkor jössz? -állok fel majd ő is és elindulunk. Miután a fürdést is letudtuk Tess leült az ágyra.
-De ha hozzám érsz vagy megerőszakítasz álmomba esküszöm levágom azt ami a lábaid között van! -nah.. akkor most ki is a gengszter akitől félni kéne??
-Ne aggódj. Ahogy mondtam nem kérem hogy egyből bújjunk ágyba! De azt nem ígérem hogy nem ölellek át. -ülök le mellé mire csak felsóhajt és betakarja magát.úgy érzem sokat kell még bizonyítanom hogy bízzon bennem..Befeküdtem mellé majd átkaroltam hogy lássam a reakcióját.Érdekes módon nem csinálj semmit..

*Reggel*

Reggel úgy ébredtem hogy Tess már hozzám van bújva. Én csak néztem ahogy alszik és néha jobban magamhoz húztam.Egy kis idő után észre vettem hogy mocorog majd felkel.

-Jó reggelt. -köszönök neki.
-Neked is. -néz fel rám még kicsit álmosan.
-Hogy aludtál?
-Azt leszámítva hogy L.A. egyik legveszélyesebb embere mellett és azt vártam hogy mikor veszed elő a kést és ölsz meg egész jól...
-Te komolyan kinéznéd belőlem hogy megöllek álmodban? -mire csak bólogat.-  Még sosem öltem embert...-kezdek bele.
-Álmában.. -fejezi be Tess helyettem is mire csak bólogatok és felnevetünk.
-Pontosan. És ha mázlid van nem te leszel az akin ezt kipróbálom. -kacsintok.
-Köszönöm. -mosolyog.

Szépen lassan elkezdtünk elkészülődni majd kimentünk a nappaliba ahol a többiek  már ott voltak.

-Jó reggelt. -köszönünk egyszerre Tessel majd ők is.
-Bántott? -ül le Lol mellé mire a lány csak megrázza a fejét.
-Téged? -kérdezz vissza mire ő is megrázza a fejét.
-Na jó én kajás vagyok! -szólal meg Hazza- Mit szóltok egy pizzához? - mire egyetértően bólogattunk.

Miután mindenki megmondta hogy milyen pizza kell megrendeltük, majd hol addig is elüssük az időt leültünk TV-ni. Ahogy kapcsolgattam a sok unalmas szarság között...megakadt a szemem az egyik híradáson..Igen..gondolom most sejthetitek hogy rólunk volt benne szó..hát igen ezt eltaláltátok! Ahogy láttam Harrynek is megakadt rajta a szeme így nem kapcsoltam el... A tegnapi vacsoránk volt a fő téma.. miszerint ugye elvittük a legújabb barátnőinket vacsorázni..volt pár kép ahol épp eszünk vagy beszélgetünk meg olyan is ahol bemegyünk az épületbe... Sőt! Amin főként meg akadt a szemem az egy videó volt... Valaki levideózta azt mikor Lolt letámadta az a részeg srác..ezt mind addig adták még azt nem mondom hogy "Nyugi húgi már nincs semmi baj.Megvédelek."...utána pedig az lett a téma.. Szóval hivatalosan is tudják hogy Lol az én húgom.. a jó része az az hogy mindenki tudja hogy ha hozzá mert érni nekik megyek én is...igen lehet azt mondtam hogy "Leszarom a családom".....Ez eddig így is volt. Kibaszottul szarul esett hogy a szüleim kidobtak, az is mikor megtudtam hogy van egy húgom...és hogy őt megtartották..Ekkor azt mondtam hogy legyenek boldogak én pedig leszarom őket...Igen ez vicces de fájt hogy Lolát megtartották engem meg nem...De most hogy ő is árva lett úgy érzem szüksége van rám..a bátyára....A rossz oldala pedig csak annyi lenne...hogy így az ellenségeim tudják hogy Lol az egyik gyenge pontom...Hiszem nem hagynám hogy őt vagy akár Tesst* is bántsák.. De ezzel Hazza is így van. Csak a poén az az egészben hogy hozzám mind a két lány nagyon közel áll..Hazza.. ő neki csak Lol fontos.. szerintem Tessát ő ölné meg a legszívesebben..Na jó...azt meg én nem fogom hagyni!

*Lola szemszöge*

Mostantól mindig ez lesz?Folyton a TV-ben fogunk szerepelni mint a gengszterek barátnői és az én esetemben mint az egyik húga?Hát nagyon jó mondhatom.Gondolatmenetemet a csengő szakította meg.
-Ez biztos a pizza futár.Majd én megyek. - áll fel Harry és kinyitotta az ajtót.Még 2 perc sem telt el de egy öröm teli arccal tért vissza.
-Ingyen pizza a legfinomabb. - ahogy kimondta,letette az asztalra és egyből neki vágtunk az evészetnek.Isteni volt.De ebben az 1 órában míg pizzát ettünk kiderült hogy sokkal több közös van
bennem és TC-ben mint hittem volna.Nagyon vicces.Nagyon hülye.Komolyan....belekente a ketchupot a fotelbe majd Harry-be aki nem kicsit volt mérges.....Jó hogy van egy bátyám.



Lenne hozzátok egy fontos kérdésünk.Arra gondoltunk hogy vasárnap raknánk ki új fejezetet és levideóznánk hogy hogyan szoktuk össze hozni a részeket (persze ha ez érdekel titeket) és fel is raknánk.Komiban válaszoljatok! :*

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon szuper volt. Imadom ezt a blogot, ugye lesz meg holnap is egy uj resz??? :DDDD

    VálaszTörlés