2015. június 21., vasárnap

10.fejezet Rózsaszín ködbe burkolózva

Hali mindenki itt Dodó!!Most egy kis Lola és Hazza rész lesz ;). remélem tetszeni fog!
Ja és a játék még tart!


*Lola szemszöge*

Harryvel vissza fordultunk ki menteni TC-t és Tesst.De azzal nem számoltunk hogy ők nem leszenek ott....csak is ismeretlen hullák.Nem kicsit fordult fel a gyomrom.Úgy éreztem hogy hányom kell ezért megfogtam Harry kezét és kihúztam a.....raktárból.Beszív,kifúj.Kezdtem ismételgetni magamban.
Hazza elém állt és az arcomat kezdte szuggerálni.Felemelte kezét és az arcom jobb oldalára helyezte és hüvelyk ujjával simogatni kezdett.
-Jól vagy?Nagyon sápadt vagy.
-J-jól vagyok..Csak menjünk haza.
-Végre az otthonodnak hívod. - nézett rám mosolyogva.Most először láttam azt a elbűvölő vigyorát.
És azok a gödröcskék. :3
-Nyelv botlás.
-Persze.Szállj be. - nyitja ki nekem a kocsi ajtót.Beszálltam a kényelmes bőr ülésbe és elhelyezkedtem.
-Légyszíves kösd be magad. - szólt rám.Én egy fintor kísérletében tettem amit kért.
A kocsi hangos búgással jelezte hogy indulásra kész.
Nagyon messze lehettünk mert már vagy 1 órája utazunk.A kocsiban az óra 1:32 mutatott.
Éreztem hogy a szemem kezd leragadni.Még megpróbáltam ébren maradni de nem sikerült.
Ajtót nyitott nekem az álmok kapuja.

*~~~~*

-Anya! - szaladt hozzám oda sikítva egy kislány.Lehajoltam hozzá ő meg szoros ölelésbe vont.
-Mi történt... - sajnos nem tudtam a nevét...elgondolkoztam.Milyen nevet adnék a lányomnak? - Mi történt Hope?
-Apa bántani akar!
-Ki?
-Apa.Nézd már jön is! - mutat az ajtóra.A kilincs lenyomódott és belépett rajta Hope apja.Harry.
-Ne félj kincsem csak játszani akarok. - vesz elő maga mögül egy pisztolyt.Hope-ra szegezi majd mikor lőni akar....

*~~~~*

-Lola....Lola ébredj.Megérkeztünk.
-Mi? - nézek körül. - Ja....oké. - szállok ki az autóból.
-Jól vagy?Rosszat  álmodtál kicsim?
-Nem jól vagyok.
-Akkor oké. - mikor beléptünk a házba sötétség fogadott.Szóval TC és Tess még nem jött meg.
-Lola.....kérdezhetek valamit?
-Igen.
-Tetszem neked?Őszintén.
-Nem vagy csúnya.
-Igen vagy nem?
-Jaj Harry igen - mikor meghallotta azt a bizonyos szót közelebb húzott magához és meg akart csókolni de közbe vágtam. - De félek is tőled. - egy kicsit eltolt magától de csak annyira hogy lássa az arcom.
-Miért?
-Ezt még kérdezed?
-Na jó elraboltalak és bántottalak.
-Igen meg...volt egy álmom.
-Ez rosszul kezdődik.

Leültünk a kanapéra és elmeséltem neki az álmom.Komor arccal hallgatta végig.De mint mindig most is talált benne valami pozitívat.

-De lesz gyerekünk akik Hopenak fognak hívni és soha a büdös életbe nem tudná bántani.És téged se.-ad egy puszit a homlokomra.Ebben a pillanatban nyílit az ajtó és a bátyám és Tessa lépett be rajta.

-Hali.. -köszöntek egyszerre.
-Ti hol voltatok? Vissza mentünk de a srácok ott feküdtek a földön...gondoltam megszöktetek vagy valami..de legalább szólhattatok volna.- állt fel Harry.
-Tess! Jól vagy? -rohantam oda Tesshez.
-Persze.A tesód megmentett. -nézett rá Thomasra én meg megöleltem.
-Na jó akkor, hogy az ilyen helyzeteket elkerüljük a közeljövőbe..ahová csak lehet magunkkal viszünk titeket...-kezd bele Harry mire mi csak bólogatunk.

*~~~*

-Min gondolkozol? - feküdt le mellém Hazza.
-Semmin.
-Na mond el. - bújik hozzám.De éreztem hogy a tekintete rajtam van.
-Ne nézz.....utálom ha néznek.
-De téged nem lehet nem nézni. - újból csend telepedett ránk de most én szólaltam meg.
-Min gondolkozol?
-A szemeiden.
-Miért?
-Hogy hogy lehetnek ilyen szépek.
-Ne csináld.
-Mit?
-Hát ezt.....teljesen zavarba hozol.
-Szeretlek.Te szeretsz? - nem válaszoltam.Pedig legszívesebben kikiabáltam volna a világnak hogy szeretem....de most gombóc volt a torkomban.Rá vezettem a tekintetem.Szomorú volt.
-Még nem válaszoltam semmit.
-Ez a baj.Te tudod hogy szeretlek de én azt nem hogy te is így érzel-e.
-Aki azt mondja imád ne hidd annak hazug szavát,aki azt mondja szeret....talán elhiheted..de ki csa némán néz rád az szeret igazán.
-Nem tudom hogy hogy nézel rám.
-Szeretlek. - suttogtam halkan.
-Én is...nagyon. - szorosabban ölel át.
-De  tudok flegma is lenni.
-De ne legyél...azt utálom.
-De tudok.
-Nekem hibákkal is hibátlan. <3 <3








2 megjegyzés:

  1. Ez egy kicsit rövid volt. Várom,hogy mi lesz ebből. Most is csak annyit írok:Folytassátok hamar! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a rész is jó lett és siessetek a folytatással

    VálaszTörlés