2015. augusztus 22., szombat

12.fejezet Harag

Sziasztok babák! Köszönjük hogy olvassátok a blogunkat, és jól esett az a pár megjegyzés, de most arra szeretnénk titeket megkérni hogy aki elolvassa ezt a fejezetet az komizzon!!!! Ez nagyon fontos!! Ettől függ a blog folytatása!!!




*Tessa szemszöge*

Megnyugtató érzés hogy nem engedné és nem is adna nekem ilyeneket,...de másfelől meg félelmetes hogy ő tuti drogozott már,...és ki tudja most csinálja-e?! Nem úgy néz ki mint aki drogozik...
A még nagyobb kérdés amire nem akar válaszolni az az hogy minek megyünk mi Londonba?? Nem elég nagy nekik ahol most vagyunk? Vagy valami nagy bajba keveredtek? Fura ezt mondani de kezdek félni hogy bajuk esik... Tiszta zaza lettem az utóbbi időben...Beleszerettem Thomasba...ami nem is lenne nagy baj..csakhogy az egyik legnagyobb bűnöző...elrabolt "fogva tart" -bár már nem nagyon akarnék tőle megszökni:3 -  és én még is beleszerettem... most..most meg már aggódom értük!?? komolyan zaza vagyok. És bár most baromira haragszom rá a drogok miatt...elveszek mikor belenézek a szemeibe*-* és a mosolya:3 Mikor rám mosolyog érzem hogy tényleg szeretetből mosolyog, olyankor nem bűnöző, csak egy egyszerű ember aki rám mosolygott...és én halálosan elvesztem abba a mosolyba:3

-Ennyi? -nézek rá miután bepakoltuk.
-Itt van még. -hozza a többit.
-Még mindig nem mondod el minek megyünk oda?
-Jobb ha nem tudod, hidd el nekem.
-Baj van?
-Ugye tudod hogy ezt úgyse fogom elmondani?  Érd be annyival hogy így jó lesz.
-Jól van. -térek vissza a pakoláshoz. Miért nem lehet megmondani? Ilyenkor fel tud húzni...

Mikor végeztünk levittük a két telepakolt bőröndöt és vártuk hogy jöjjenek a többiek. Úgy 10 perc után megéheztem így elkezdtünk rántottát csinálni. Vagyis én kezdtem el csinálni mivel TC annyit mondott keressek valami ehetőt...Miközben csináltam egyszer csak oda jött majd hátulról átölelt és segített. Az egyik kezével a rántottát csináltam a másikkal pedig a hasamat fogta:3 Milyen cuki már istenem:333 Így hogy haragudjak rá? Oh My Muffin...

*TC szemszöge*

Tényleg azt hittem hogy el fog lökni magától vagy hasonló..de nem! Mosolygott és megfogta a kezem. Most már tényleg érzem hogy abszolút nem egy oldalú ez a szerelem. Csak álltunk ott miután végeztünk...mindkét kezemmel átöleltem majd jobban magamhoz húztam és megpusziltam a nyakát. Csendben figyeltem a reakcióját... csak elmosolyodott és a kezünket nézte.

-Óriási kezed van. -töri meg a csendet.
-Nem is! -majd összemérjük a kezünket....hát végül is az övénél nagyobb a kezem de, nem óriási!- De tudod van előnye a nagy kéznek és a hosszú ujjaknak is..
-De hülye vagy! -nevet fel- Ne is folytasd!
-Egyből félre érted.. -nevetek vele, majd felém fordul.
-Túl magas is vagy.. -néz fel rám.
-Csak egy fejjel -puszilom meg a homlokát mire újra elmosolyodik. Gyönyörű mosolya van. Csak néztük egymást majd nem tudom mi álltam fogva elkezdtem felé hajolni -meg akartam csókolni- nem próbált elmenni vagy ellökni magától sőt...ő is felém jött és...
-Sziasztok! -ront le Lol majd őt követve Hazza a lépcsőn mire egyből eltávolodunk...pedig majdnem megcsókoltam...és ő is akarta..
-Ó csak nem megzavartunk valamit? -teszi le a bőröndöket a miénkhez és ránk néz.
-Volta képen... -Semmit!- vág közbe Tess majd leül enni.
-Akkor jó hogy 'SEMMIT' nem zavartunk meg. Csináltatok nekünk is vagy elvoltatok foglalva mással? -Gonoszkodik. Ilyenkor kiszokott borítani ez a tökfej is.
-Nagyon vicces Hazz! Ott a tietek. -mutatok a pultra majd leülök Tess mellé enni.

A többiek is leültek. Fura..Ők nem egymás mellé ültek... Vajon ennyire összekaptak a reggeli miatt? Hm..majd rákérdezek. Evés közben Tessával néha-néha egymásra néztünk, ő is tudja hogy az a 'semmi' igen is nagy dolog lett volna mindkettőnknek.

-Mikor akarsz indulni? -kérdezek rá.
-Ettünk és szerintem addigra a kocsi is itt lesz.

Amint megettük és még utoljára elmosogattunk meg is érkezett a kocsi. Bepakoltunk és el is indultunk a repülő térre.

*Tessa szemszöge*

Fél óránk volt még a felszállásig így Lollal elmentünk körbenézni és beszélgetni.

-Mesélj! -töri meg a csendet.
-Miről?
-Tudod...a 'semmiről'.
-Minek meséljek a semmiről?
-Jaj ne szórakozz már Tess! Mi van köztetek? Ne próbáld tagadni, oda vagy érte.
-Jól van..igen oda vagyok érte. Így most jó?
-Tudtam! Tetszik a bátyám! -kezdi el kicsit nagyobb hang erővel mire lecsitítom.- Nyugi nem fogok itt ordibálni -röhög- Na és mi volt reggel? -ülünk le.
-Rántottát csináltunk...
- Oké akkor pontosítok. Mi volt KÖZTETEK reggel? -emeli ki a 'köztetek' szót.
- Átölelt hátulról, megfogta a hasam meg a kezem. Segített, beszélgettünk, hülyéskedtünk...aztán megakart csókolni és lejöttetek.
- De cuki lehetett:3 Ne haragudj de nem tudtam/tudtuk hogy lent szerelmeskedtek.
- Semmi baj. Na most te jössz!
- Én nem akartam csókolózni a bátyámmal. -röhög.
-Nem arra gondoltam te hülye! -nevetek vele- Harryre gondoltam...láttam hogy külön jöttetek le...és nem ültetek egymás mellett sem... Mi történt?
-Összevesztünk...
- Min?
- A main... meg úgy elegem van! Szerintem csak becsap! Minden kamu amit mond ha egyáltalán elmond valamit... Egyre jobban azt érzem hogy csak megakar fektetni!
- Elég nagy barom az tuti...De ha csak annyit akar már megtette volna nem?
- Nem tudom.
- Figyelj! Se én de szerintem Teecel se hagyná ezt!
-Teecel? Már becézgeted is? -nevet.
-Ne térj el jó?! -nevetek én is.

Mire észbe kaptunk vissza kellett mennünk a srácokhoz hiszen nemsokára indult a gépünk. Lol leült én pedig oda mentem a srácokhoz és szépen felpofoztam Harryt. Jó lehet nem volt valami jó döntés mivel eléggé mérgesen nézett rám -meg amúgy se vagyunk puszi pajtások- de akkor se sírhat miatta a legjobb barátnőm!

-Ez meg mi a fészkes fene volt? -néz rám úgy mint akit most meg tudna ölni.
- Amit megérdemelsz te segg fej! -ekkor már lángoltak a szemei így inkább TC mögé bújtam hátha ő megvéd.
- Tess ne!-szól oda Lol.
-Mit mondtál? -jönne de TC nem engedi.
- Harry hagyd kérlek!
-TC hányszor kértelek meg hogy neveld meg? Vagyis inkább hányszor kell még?
- Harry...
- Ne Harryzél!  Ez volt az utolsó!  Értitek? -néz ránk.- Legközelebb esküszöm már én tőlem kapsz nevelést! És hidd el Thomas nem lesz mindig ott hogy megvédjen, és akkor nagyon rosszul fogsz járni! Ahogy mondtam már minden ütésem fájni fog! -mondta szinte úgy mint aki örülne annak hogyha agyon verhetne. Ezek után fogta a bőröndjét és miután Lol nem ment vele együl ment felszállni a gépre. TC egyből rám nézett.
-Nem tehetek róla! -teszi keresztbe a karját.- Te mit tettél volna ha miatta szomorú a legjobb barátod?
-Hát nem pofoztam volna fel azt aki így is meg akar verni...  -majd oda megy Lolhoz.- Mit csinált?

Lol neki is elmondta amit nekem. Hogy összevesztek és hogy kételkedik..

-Húgi figyelj! Nem hiszem hogy csak arra kellenél neki. Szeret csak hát Hazzának mindig is ilyen volt a stílusa. És ha csinál veled valamit vagy kihasznál nekem szólsz érted? Majd én helyre teszem őt. Tess te pedig nem intézkedsz mert rosszul fogsz járni. Elbeszélgettünk már egy párszor...megütni nem akartalak..nem is akarlak mert az nekem is fájna...Harrynél már nincs több húzásod! Komolyan mondta hogy meg fog nevelni...ő nem viccel ilyennel! És ha oda jutsz tőle már én se foglak tudni megvédeni mert erősebb nálam! Most kérlek meg utoljára hogy állj le mert, nem akarom hogy bántson!

Lehet kicsit messzire mentem...nem akarom hogy bántson de ami a szívemen az a számon...Miután megígértem hogy majd csipkodom magam vagy TC-t ha szólni akarnék, mi is felszálltunk a gépre.

*Lola szemszöge*

- Azt hiszed hogy csak a drog beszél belőlem? - kezdett el kiabálni Harry, mintha ebben a pillanatban bármikor robbanhatna. - Megakarod tudni hogy milyen az? Hogy milyen amikor bevagyok drogozva? - állt fel és ezzel a cselekedetével együtt rugta fel a bőröndjét. A ruhák egymáson terültek el a földön nekem meg könny szökött a szemembe. Mindig is utáltam amikor ilyen agresszív. Ezek a düh kitörések arra emlékeztetnek hogy ő az a gonosz gengszter aki elrabolt, aki képes volt bármilyen gondolkozás nélkül megütni. Rám vezette tekintetét ami most sötét zöld színben pompázott. Elősször megbánást tükrözött az arca de amilyen gyorsan jött ez az érzelem, olyan gyorsan is tűnt el. Nem törődöm stílusban dobálta vissza a cuccát a bőröndbe, hanyagul behúzta a cíbzárt és rám várt. A könnyeimmel küzködve raktam be az utolsó két nadrágot, majd én gondosan behúztam a hatalmas táskát. Halkan nyitottam ki az ajtót, de nem vártam meg Harryt, lerontottam a lépcsőn. Egy mosolyt erőltettem az arcomra hogy Harry még véletlenül se lássa rajtam hogy mennyire fáj.


-Sziasztok! - Köszönök Tessnek és TCnek de elég rossz pillanatban kaptam el őket. Hallom mögöttem Harry lépteit, de nem foglalkozok vele.
-Ó csak nem megzavartunk valamit? - teszi le Styles a bőröndöket.
-Volta képen... -Semmit!- vág közbe Tess majd leül enni,.... tuti hogy kifaggatom!! (gonosz vigyor)
-Akkor jó hogy 'SEMMIT' nem zavartunk meg. Csináltatok nekünk is vagy elvoltatok foglalva mással? - szólal meg vicces hangon Harry amitől a legszívesebben hánynék.
-Nagyon vicces Hazz! Ott a tietek. -mutat a bátyám az asztal másik oldalára. Előbb a göndör ördög foglalt helyet, de én arrébb húztam a széket, megfogtam a tányérom és tőle a legtávolabb ültem le. A reggeli elfogyasztása után indultunk a reptérre. A kocsiban nyomasztó volt a csend, és sajnos Harry mellé kellett ülnöm, ezért olyan közel húzóttam az ajtóhoz amennyire csak lehetett. Mikor megérkeztünk rögtön kipattantam a kocsiból, és egy jó nagyot nyújtózkodtam. Még félóránk volt a felszállásig ezért Tessel elmentünk sétálni.

-Mesélj! -töröm  meg a csendet.
-Miről?
-Tudod...a 'semmiről'. - ironizálok de még mindig semmi.
-Minek meséljek a semmiről?
-Jaj ne szórakozz már Tess! Mi van köztetek? Ne próbáld tagadni, oda vagy érte. - próbálom szóra bírni de lehetetlen.
-Jól van..igen oda vagyok érte. Így most jó? - na végre
-Tudtam! Tetszik a bátyám! - kezdem el nagyobb hangerővel kiabálni.- Nyugi nem fogok itt ordibálni Na és mi volt reggel? - ültünk le egy.... igen kemény padra.
-Rántottát csináltunk...
- Oké akkor pontosítok. Mi volt KÖZTETEK reggel? -emelelem ki a köztetek szót. Tetteti a hülyét a hülye.
- Átölelt hátulról, megfogta a hasam meg a kezem. Segített, beszélgettünk, hülyéskedtünk...aztán megakart csókolni és lejöttetek.
- De cuki lehetett:3 Ne haragudj de nem tudtam/tudtuk hogy lent szerelmeskedtek. - kezdek el gonoszul mosolyogni.
- Semmi baj. Na most te jössz!
- Én nem akartam csókolózni a bátyámmal. - kezdek el röhögni....most így belegondolva.... fúúújjj.
-Nem arra gondoltam te hülye! -nevet velem- Harryre gondoltam...láttam hogy külön jöttetek le...és nem ültetek egymás mellett sem... Mi történt?
-Összevesztünk... - halkul el a hangom
- Min?
- A main... meg úgy elegem van! Szerintem csak becsap! Minden kamu amit mond ha egyáltalán elmond valamit... Egyre jobban azt érzem hogy csak megakar fektetni!
- Elég nagy barom az tuti...De ha csak annyit akar már megtette volna nem?
- Nem tudom.
- Figyelj! Se én de szerintem Teecel se hagyná ezt!
-Teecel? Már becézgeted is? - ez tetszik.
-Ne térj el jó?! -nevet fel.

Sajnos nem beszéltünk tovább mert visszakellett menni a srácokhoz. Juppi! Ja... mégse. Azt hittem hogy most is a csend lesz a fő dolog köztünk de nem. Csak annyi... hogy imádom a barátnőm. A csajszi odament és felpofozta Harryt. Ez igen kisanyám!!

-Ez meg mi a fészkes fene volt? - kiabál fel harry.
- Amit megérdemelsz te segg fej! - láttam Harryn hogy nem sok kell hogy valami rosszat csináljon és ezt Tessa is észrevette.
- Tess ne!- szólok oda Tessnek de már késő.
-Mit mondtál? - menne közelebb barátnőmhöz de a bátyám nem engedi.
- Harry hagyd kérlek!
-TC hányszor kértelek meg hogy neveld meg? Vagyis inkább hányszor kell még?
- Harry...
- Ne Harryzél!  Ez volt az utolsó!  Értitek? -néz ránk.- Legközelebb esküszöm már én tőlem kapsz nevelést! És hidd el Thomas nem lesz mindig ott hogy megvédjen, és akkor nagyon rosszul fogsz járni! Ahogy mondtam már minden ütésem fájni fog! - mondta szinte úgy mint aki örülne annak hogyha agyon verheti Tessat.Ezeket után megrohanozta a gépet és előbb felszállt.
-Nem tehetek róla! Te mit tettél volna ha miatta szomorú a legjobb barátod? - kérdez rá Tess de TC törhetetlen.
-Hát nem pofoztam volna fel azt aki így is meg akar verni...  -majd oda jön hozzám.- Mit csinált?

Neki is elmondtam mindent. Rossz volt visszaemlékezni a ma reggeli történtekre. Még fáj.

-Húgi figyelj! Nem hiszem hogy csak arra kellenél neki. Szeret csak hát Hazzának mindig is ilyen volt a stílusa. És ha csinál veled valamit vagy kihasznál nekem szólsz érted? Majd én helyre teszem őt. Tess te pedig nem intézkedsz mert rosszul fogsz járni. Elbeszélgettünk már egy párszor...megütni nem akartalak..nem is akarlak mert az nekem is fájna...Harrynél már nincs több húzásod! Komolyan mondta hogy meg fog nevelni...ő nem viccel ilyennel! És ha oda jutsz tőle már én se foglak tudni megvédeni mert erősebb nálam! Most kérlek meg utoljára hogy állj le mert, nem akarom hogy bántson! - azta...... Ez aztán tud szónokolni.. vagy valami ilyesmi.

TC segített a bőröndökkel, és mivel nekem Harry mellé szól a jegyem ezért indultam megkeresni. Ült és maga elé bámult mikor megtaláltam. Megköszörültem a torkom hogy jelezzem hogy engedjen be a helyemre. Mikor leültem a székbe akkor szállt fel a gép. Harry gyorsan megfogta a karom, és becsatolta az övem, majd a mellettünk elhaladó nőnek oda kiabált.
- Nem tudnak szólni a felszállás előtt? Ha valami baja lett volna akkor meguk nem ússzák meg épp bőrrel! - most éreztem azt a melegséget ami reggel eltűnt.


Weenie
Dodó
















1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Ne haragudjatok , de csak most talaltam ide a blogra! Nagyon tetszett ez a resz is, mint az osszes tobbi! Ne hagyjatok abba az irast, mert nagyon jo a sztori, nem sablonos. Varom mihamarabb a kovetkezo reszt!

    VálaszTörlés