2015. október 4., vasárnap

13.fejezet: Egy vicces nap.

*Tessa szemszöge*

Londonban vagyunk már kerek egy hete. Az idő baromi pocsék, napról napra egyre jobban esik. TC-vel elég jól elvagyunk és hála égnek Lol és Harry is kibékült.

-Reggel-

Egy tökéletes reggel. Thomas hangos horkolására ébredtem majd miután rátettem egy párnát sem hagyta abba. Az ablakon kopogott az eső. Érzem hamar megfogom unni Londont, ha ilyen reggeleim lesznek. Mikor már meguntam TC fejét úgy döntöttem átfordulok a másik oldalra. "Tessa, Tessa..." kezd el álmában motyogni TC. -Jaj de cuki már:33 - beszélek hangosan.
- Tudom hogy cuki vagyok, de add ide a takarót!
-Mi a..? Itt a takaród te egoista. * Kelek föl és az ajtó felé veszem az irányt, de amint kinyitnám az orromon érzem a kemény fát.
-Egy katica! Egy katica van a szobába!! *ront be sikítva a barátnőm.
-Milyen katica hol, hol??? *kezd el forogni majd lezuhan az ágyról.
-Le se tagadhatnátok hogy testvérek vagytok.
-Ne a földön ülj hanem üsd le!! *mutogat rám.
- Jól van, csak ne visítozzatok itt. *megyek majd leütöm a falon lévő kis piros, fekete pöttyös katicát ami kb egy mm-res volt.

Miután végeztem a két testvér ölelkezve az ajtóban állt, Harry pedig békésen aludt.

*Lola szemszöge*

Mikor Tessa leütötte azt a férget gyorsan ellöktem magamtól TC-t. Ránéztem Tessre aki éppen a mélyen alvó Harryt kémlelte. Rám vezette tekintetét majd gonoszan összemosolyogtunk. TC egyből rosszallóan nézett ránk. Mintha ott se lenne ugrott be egy ötlet. Oda léptem a kis szekrényhez és elővettem egy vészjelző dudát. Tessa száj tátva nézett rám, majd alig bírta ki hogy ne nevessen. Egymás mellé álltunk majd mindketten a gombra helyeztük hüvelykujjunkat. Mikor megnyomtuk a hangjától mi is ugrottunk egyet, majd mikor kifele vettük az irányt gyorsan a tátott szájú TC kezébe nyomtuk a dudát.
- Le a konyhába! - sikított oda nekem Tessa. Annyira futottunk hogy majdnem elestünk, de sikeresen leértünk és a hűtőből vajat, a szekrényből kenyeret vettünk elő, majd mintha mi sem történt volna kezdtük el kenegetni.

Egy másodperc sem telt el de már hallottuk Harry fülsüketítő kiabálását.

- TC!!
- De nem én voltam! - fut le gyorsan az emeletről, de én annyira megijedtem hogy neki mentem Tessnek aki kiöntötte a kezében lévő tejet. Tátott szájjal néztük a földön folyó tejet, majd Harry jelent meg a konyhába.
- Itt meg mi történt? - néz le ő is a földre.
- TC volt! - mutatunk rá egyszerre.
- Nem igaz! - néz ártatlanul Harryre.
- Thomas takarítsd fel! - jön hozzám közelebb Harry majd hátulról átkarol. TC engem néz én meg csak kinyújtom rá a nyelvem mire Tessa elröhögi magát.

*Reggeli után*

*TC szemszöge*

Már reggelről baromira kiakasztottak a lányok. Ezért jár nekem egy masszás, majd közlöm is velük. De mivel túlságosan szeretem ezt a két lányt elvittem helyettük ezeket.

A nap további részében mivel még amúgy se néztünk itt szét úgy döntöttünk elmegyünk egy kis városnézésre, és vásárolni. A mai nap balhé nélkül elég jól el telt.

*Tessa szemszöge*

*Este*

Vacsora után mindenki a szobájába ment.
-Mi volt ez a reggeli?
-Vajas kenyér.
-Ajh... nem arra gondoltam.
-Akkor a tejre?
-Amit nekem kellet feltakarítanom.
-Ja...mert olyan béna vagy hogy kiöntötted. -nyújtom ki a nyelvem.
-Jól van hagyjuk inkább jó éjt. *ad egy puszit és elalszunk.

*valamikor hajnalban*

Arra keltem fel hogy pisilnem kell, így a toalett felé  vettem az irányt, ahol éppen Lola akart bemenni. Farkas szemet néztünk egymással majd, egyszerre elkezdtünk rohanni az ajtó felé, amiből az lett hogy lefejeltük egymást. Egy halk röhögés után elvégeztük külön-külön a dolgunkat. Belenéztünk a tükörbe majd megláttam a hajvasalót.
-Tudod mire gondoltam? -néz rám kíváncsian- Szóval nekünk egyenes a hajunk.
-Kinek nem az?
-A szobádban alvó parasztnak.
-Göndör paraszt.
-Göndörből  lesz egyenes. -egy gonosz vigyor.

Miután Lola egyből belement, halkan belopóztunk a szobájukba és szépen kivasaltam Harry haját, miközben Lola altatót énekelt neki hogy fel ne kelljen.

*Lola szemszöge*

Alig bírtuk ki röhögés nélkül, de azért sikerült. Mikor kiléptünk a folyosóra eszembe jutott valami. Ott hagytam Tessát és gyorsan leszaladtam a konyhába, majd pár másodperc múlva vissza barátnőmhöz.
Kérdőn nézett rám, mire én felmutattam a kezemben lévő zöld ételfestéket.
- Na neee! Gyerünk! - húz be a szobájukba, és az ott benn lévő külön fürdőbe, majd megfogtam TC fogkeféjét és rákentem az ételfestéket.
- Amúgy miért nem a külön fürdőbe wc-ztünk? - tette fel Tessa ezt a nagyon jó kérdést.
Hülyén ránéztem majd csak vállat vontam.

Meglátjuk mi lesz reggel. ;)




Weenie
Dodó
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése