2015. május 31., vasárnap

7.fejezet: A 4 betörő.

*Lola szemszöge*

Ez a nap elviselhető volt.Harry sem volt annyira idegbeteg mint máskor.Ritka pillanatok egyike,de még mindig nem bízok benne,és még mindig náluk vagyunk.Haza akarunk menni!Most ne nézzetek egy hisztis lánynak de ti mit szólnátok ha két vadbarom ( az egyik a bátyám) elrabolna.
-Lola figyelsz? - bökdös barátnőm.
-Mi?Ja.......
-Figyelsz rám.....akkor igen vagy nem?
-Igen.....persze.. - bólogatok sután.
-Szóval akkor bejön Harry?
-Mi..nem?!
-De hát te mondtad.... - kezd már megint értetlenkedni.
-Nem kell tagadni. - szól közbe Harry erre csak egy grimaszt vágok mire neki is eltorzul az arca.Barom.
-Húgi......beszélhetnénk.
-Igen... - meg se várja válaszom csak felhúz a kanapéról és bevezet a konyhába.
-Mond.
-Légyszíves csak próbáld meg kedvelni Hazza-t.....vagy csak közeledj felé.....
-Hülye vagy?Vagy csak megbuzultál?
-Attól még hogy a húgom vagy nem beszélhetsz így velem.
-Jó......akkor ne szólj hozzám én meg nem beszélek így veled te arrogáns bunkó. - fordultam meg és hagytam ott.Mikor beléptem a nappaliba láttam Harry-n hogy még egy beszólás és megfojtja Tessa-t.
-Nem igaz hogy nem tudtok egymás mellett meg lenni 5 percig.
-Megtudnánk ha ez nem szólalna meg.Vagy ha elmenne.
-Szívesen megyek!Gyere Lola. - karolt belém és kezdett a bejárati ajtó felé húzni de az be volt zárva.
-Lányok!Ennyire hülyének néztek? - tette fel a költői kérdést.
-Erre most válaszoljak?  - kérdez rá költőin Tessa.

Miután összevesztünk TC-vel nem szóltunk egymáshoz,de Harry egyre jobban közeledett  felém ami zavarhatott volna de pont..hogy nem zavart.A maga módján aranyos de akkor is a hideg futkos tőle a hátamon.Olyan félelmetes zöld szemei vannak.Amikor rám kapja a tekintetét teljesen lefagyok.
Furcsa érzés kerít hatalmába.

*Tessa szemszöge

Miután Lol és TC otthagyott ezzel a vadbarommal egyből felém fordult.

-Jól van, tudod hogy nem csíplek..de most kivételesen hajlandó vagyok téged megkérni arra hogy  segíts nekem. Kérd meg Lolát hogy közeledjen felém. Cserébe hajlandó vagyok meghagyni az életed. -mikor végzett a mondandójával akaratlanul is felnevettem.
-Te ezt most komolyan gondoltad? Ilyen barmot mint te soha nem hordott a föld a hátán! Ezt pedig most felejtsd el, mert tuti hogy ilyet sosem kérnék tőle. -mikor már épp megütött volna Lol rontott ki a konyhából.

Miután Harry azt mondta hogy menjek el egy szó nélkül belekaroltam a barátnőmbe és indultunk.Az egyetlen baj az az volt hogy az ajtó zárva volt. Persze a kulcsot meg nem adták oda. Bunkó parasztok... Elküldenek  utána meg nem engednek ki..Hangulat ingaduzásuk van. Egy is beszélgetés után a két nagyságos úr úgy döntött hogy elmennek valahová..Persze azt már luxus  volt megmondani hogy hová..annyit mondtak hogy maradjunk a formás popónkon.

*Lola szemszöge*

-Tuti hogy embert ölni mennek,vagy bankot rabolni...  - szólalok meg mire Tessa elborzadva néz rám. - Most mi van? - nem válaszol csak nekem dob egy párnát.
-Mit gondolsz Harry-ről? - kérdez rá hirtelen.
-Miért?
-Csak úgy.
-Hát.......helyes meg minden de......annyira...agresszív hogy ezért elrontja a róla gondolt dolgokat.
-Ó.......mindent értek. - bólogat egyetértően.
-Na te mit gondolsz TC-ről? - ha már ő kikérdez engem én is őt.
-Mivel a bátyád ezért adok neki egy esélyt....
-Csak azért mert a bátyám?
-Nem..... - épp folytatta volna de megzavarta az hogy az ajtó kidőlt a helyéről.
-Harry nem találtad a kulcsot? - kiabál ki Tessa.
-Igen pontosan. - szól vissza egy hang de az nem a fiúké ez sokkal mélyebb.Hirtelen négy eléggé ijesztő srác lép be a szobába.









*Tessa szemszöge*


Mikor nem Harry szólt vissza kicsit megörültem utána mikor megláttam azokat a srácokat jobban örültem volna ha a két srác tért volna vissza...


-Na lányok indulás! -szólt oda a szőke srác.
-Dehogy megyünk! Épp most örültünk meg hogy eltakarodott a másik kettő...
-Zayn,Louis hozzátok őket! -elindultak felénk utána sötétség vette át a világosság helyét...


4 megjegyzés: