2015. június 16., kedd

9.fejezet: Első lépések.

 Sziasztok! :D Itt is van a 9.fejezet*-*
Ezúttal egy csak TCről és Tessről szóló rész kaptok! :D Remélem tetszeni fog!
By: Weenie


*Tessa szemszöge*

-Képes lennél értem bántani másokat? -húzódok kicsit el tőle majd felnézek rá.
-Érted képes lennék bármire! - mosolyog rám majd nem tudom miért de én is rá.
-Annyira más vagy...
-Más? -kérdezett rá.
-Igen, olyan..kedves..-mondom furán, mire csak elmosolyodik. -Hm..Szóval a nagy Thomas Carter tud kedves is lenni.
-Mondtam már.. a külső nem minden! És igen, aki megérdemli azzal tudok kedves is lenni. -kacsint.
-Szóval én megérdemlem? -kérdezem.
-Hát..-fogja meg a derekam és kicsit közelebb húz magához.- Az attól függ hogy állsz a dolgokhoz. -néz rám mire én csak megpuszilom az arcát. -Kicsit arrébb kellett volna..
-Majd ha kiérdemled!
-Igen? -kérdez rá.- Szóval ha kiérdemlem? -néz végig rajtam.
-Igen. -mire csak elmosolyodik.
- Jól van. Gyere, sétáljunk haza! -engedi el a derekam majd a kezét nyújtja amit megfogtam majd elindultunk.

Nem is  tűnik olyan vészesnek ez a srác, sőt :33...Jézusom nem hiszem el hogy komolyan ezt gondolom..Még a végén komolyan belé szeretek..
Idő közben rá kellett jönnöm hogy nagyon messze vagyunk a srácok házától. Ez fel sem tűnt mikor idefelé  jöttünk..

-Milyen messze lehetünk? -kérdezek rá.
-Gyalog kb 2-3 órányira.
-Értem. Nem fognak utánunk jönni? Vagy más nem fog ránk támadni út közben?
-Nem hiszem hogy utánunk jönnének. Más pedig nem merne ránk támadni...a többiek félnek tőlünk. Egyedül Zaynék azok akik azt hiszik elvehetik tőlünk ezt a helyet és emiatt szembe mernek velünk szállni. De igazából ők is tudják hogy mi erősebbek vagyunk. Ezért vittek el titeket..
-Mert mi vagyunk a gyenge pontjaitok?
-Pontosan. De többet nem fogom hagyni hogy elvigyenek!
-De nem tudsz mindig velem lenni..
-Majd megpróbálom..Legfeljebb jössz mindenhová velem.
-Én nem akarok veled menni mikor embert ölsz! -erre a kijelentésre felnevet.
-Arra nem is akarlak elvinni. Nem szeretném hogy lásd..
-Köszönöm...azt hiszem..
-Nincs mit..

Az út további részében sokat röhögtünk TC-vel. Igen..azt hiszem kijelenthetjük hogy belé estem...Én ezt nem értem..Utálnom kéne..de..nem megy!  Tisztára zakkant vagyok..beleszeretek abba aki elrabolt... Ki halott még ilyet? Hm..és össze is vagyok vele zárva... végül is.. nem mintha bánnám..

*TC szemszöge*

Ez a lány...na igen..először még elhittem hogy megcsókol utána meg közli hogy még nem érdemlem meg..még sosem mertek velem így beszélni mint ahogy ő...ez az  egyik tulajdonsága a sok közül amiért belé szeretem. Bírom ahogy "játszik" velem.Kezdem azt érezni hogy mégsem egyoldalú ez a szerelem...A hazafelé úton végig beszélgettünk. Tényleg egy nagyon aranyos lány...és képes lennék érte ölni is! És ha a srácok csak hozzá mernek még egyszer érni...abból bajok lesznek...nagy bajok...remélem értitek mire gondolok..
Mikor haza értünk Hazzáék már ott ültek a kanapén.

-Hali.. -köszönünk rájuk.
-Ti hol voltatok? Vissza mentünk de a srácok ott feküdtek a földön...gondoltam megszöktetek vagy valami..de legalább szólhattatok volna.- állt fel Harry.
-Tess! Jól vagy? -rohan Tesshez Lol.
-Persze.A tesód megmentett. -néz rám majd megölelik egymást.
-Na jó akkor, hogy az ilyen helyzeteket elkerüljük a közeljövőbe..ahová csak lehet magunkkal viszünk titeket...-kezd bele Harry mire mi csak bólogatnak.

*Tessa szemszöge*

Mire észbe kaptunk este lett... vacsora után már ellenkezés nélkül mentem Teecel után...Jézusom már becézgetem is...Megkattantam! Szó szerint...Miután bementünk a szobába bezárta az ajtót..a múltkor is bezárta...vajon nem akarja hogy bejöjjenek? vagy...?? Na jó mind1..

-Mész elsőnek? -mutat TC a fürdőre. - Vagy spóroljunk és menjünk együtt? -mosolyog..az a perverz mosoly :33
-Megyek elsőnek.. szerintem nem annyira drága a vízszámlátok hogy ennyire spórolni kéne..
-Tudod sok vizet használunk..-kezd bele majd közelebb jön és a derekamnál fogva közelebb húz.
-Szerintem ennyit még ki bír...
-Hát..tudod most hogy a húgom és te is itt vagytok..lehet megduplázódik majd a számla..
-Úgy beszélsz mintha ki is fizetnétek a számlákat..-kezdek röhögni.
-Na jól van...menj. -ad egy puszit az arcomra majd én is neki.

*TC szemszöge*

Hm..Tess ma nagyon puszis kedvében van..csak sajnos mindig egy kicsit arrébb adja a puszikat...de majd orvosoljuk :3
 Miután elment fürdeni..sajnos nélkülem..átmentem Hazzáékhoz hogy egyszerre végezzünk..

-Hali -nyitok be hozzájuk.- Zavarok? Csak tusolni szeretnék..
-Menj nyugodtan. -ad választ Hazza.

Mikor végeztem siettem vissza hogy Tessa nehogy előbb végezzen mint én..Szerencsémre én gyorsabb vagyok mint ő. A nagy unatkozásba elkezdtem a telefonomon a híreket meg ilyesmiket nézni..meg persze Tessában gyönyörködni tovább*-*

*Tessa szemszöge*


Miután végeztem felvettem a még tőle kapott pizsamámat...egy sima szürke póló amin még érezni az illatát*-* hozzá pedig egy térdig érő nadrág. Nem tudom miért, de boldogság öntött el miután felvettem a ruháit..anyám tisztára meghülyültem.. Mikor kész lettem kimentem. TC már az ágyon ült és a telójában kotorászott egy szál alsóban.. Mikor meglátott egyből letette a telefont a szekrényre.

-Te..? -kezdek bele.
-Letusoltam Hazzánál.- meg sem várja hogy befejezzem már válaszol.
-Értem.
-Jössz? -kérdez rá.
-Nem! -vágom rá mire furán néz rám.- Vegyél fel valamit! -Jaj..:33 komolyan azt akarod hogy itt helyben essek össze a látványtól? Hm..sikerült őt tanulmányoznom tetőtől talpig..:3 Nemár..B+ miért? Kockahas*-*
-Miért?
-Mert így tuti nem fekszem be melléd! Én is fel tudtam öltözni! Elvárom tőled is..
-Akkor vegyél le pár ruhát és úgy is jó lesz. -tér vissza megint a perverz mosolya..
-Nem! Az én verzióm jobb.. -tettem keresztbe a kezem.
-Jól van de csak a te kedvedért..-megy a szekrényéhez majd felvesz egy rendes nadrágot. - Jó lesz? 
-Igen, köszönöm. -megyek oda hozzá majd átkarolom a nyakát és adok neki egy puszit.
-Hmm.. ha ezért puszit kapok eljátszhatjuk minden este.. -néz le rám majd magához húz és megpuszilja a nyakamat. - Olyan jó illatod van..
-Köszönöm.-majd megfogja óvatosan az arcom és csak néz....-Mit nézel ennyire? -kérdezek rá.
-Azt próbálom megfejteni hogy, hogy a francba lehetsz ilyen kurva gyönyörű?! -válaszol mire szerintem elég feltűnően elpirultam.- Látom könnyen zavarba lehet téged hozni.. -mosolyog rám.
-Hát ha ilyeneket mondasz... -nézem a mellkasát..már nem tudok ránézni sem..lemerem fogatni tiszta piros vagyok...
-Nézz rám! -emeli fel a fejem majd ad egy puszit a homlokomra. És igen..sikerült elérnie hogy a pillangók a hasamban megint repkedjenek..rég nem repültek már...- Fáradt vagy..?
-Igen..
-Akkor gyere. -fogja meg a kezem majd az ágy felé húz...mikor oda érünk leül az ágyra majd én is mellé... Mikor hátra dőlt nem tudom mi által de rá feküdtem a hasára..aminek szerintem örült...jobban magához húzott és adott egy puszit a fejemre..olyan cuki*-*
Lassan éreztem hogy leragadnak a szemeim és így is lett...








3 megjegyzés:

  1. Awwwwwwwwwwwww ...
    Ez a blog nem semmi:)(jó értelembe)
    Nagyon tehetséges/tehetségessek vagytok
    Várom a folytatást^-^*-*

    VálaszTörlés