2015. június 14., vasárnap

8.fejezet Ne hagyj el!

NAGYON SAJNÁLJUK HOGY KÉSETT A RÉSZ ÉS HOGY RÖVID IS LETT.............AZÉRT REMÉLJÜK TETSZENI FOG.........KOMIZZATOK


*Lola szemszöge*

Dohos szag és nagyon hideg volt a a szobában ahol ébredtem.....egyedül.Hol vagyok?Hol van Tessa?
Félek....Kik ezek akik elraboltak és miért?Biztos hogy ez is Harry-ék miatt van.Megijedtem mivel hirtelen kicsapódott a vas ajtó,és egy fekete hajú fiú lépett  be a "zárkámba".
-Szia. - köszönt oda lazán.Én erre fel vontam a szemöldököm.Ő ezt viccnek vette mert utánzott.
Most ezen nem tudtam nevetni.Főleg nem rajta. - Beszélgessünk! - ajánlotta fel és leült elém a másik székre. - Én Zayn vagyok.Te pedig Lola Carter...TC Carter húga.Jah...és Harry Styles barátnője....hát mit ne mondjak....nagyon rossz helyzetben vagy. - mosolyog tovább.Legszívesebben felképelném.Én csak forgattam a szemem de őt nem érdekelhette mert csak beszélt tovább.És hogy miről?Nem nagyon fogtam fel mert elhadarta...azt a valamit amiről beszélt. - Na és ennyi lenne...Szerinted?
-Nem értettem belőle semmit de nem is nagyon érdekel.....Hol van Tessa és hol vagyok én?
-Egy jó helyen. - komolyodott el.
-Miért? - rögtön értette a kérdésem.
-Mert Harry és TC sok dolgot tettek amiért mg kell hogy fizessenek.És ti vagytok azok akik segítségével ezt lehetővé tudjuk tenni.
-Tisztára mint egy film. - nevettem fel.
-Thomas le se tudna tagadni. - most ő forgatta szemeit.
-Itt vannak!! - rontott be egy másik fekete hajú fiú.
-Kik? - kérdezek rá.
-A megmentőitek.

Ez volt 1 órája.Még mindig itt ülök a széken és várom hogy ki fog benyitni az ajtón.De meguntam.
Közelebb léptem a szabadságom kulcsához.Megfogtam a kilincset és lenyomtam.Meglepetésemre az ajtó nyitva volt.Azonnal rohantam ki onnan.Már egy ideje futok de nem találtam még egyetlen ajtót se csak falak vettek körül.Lassan kezdek klausztrofóbiás lenni.Már nem futottam.Hirtelen meg láttam egy ajtót hála istennek.Közelebb léptem de pont akkor nyitódott ki az és rántott  be rajta egy erős kéz.
-Pont te kellesz. - ránt maga elé.Előttem három ember  áll.Az nem más mint Harry,Tessa,és TC.Mind a hárman aggódva néznek rá.TC szorosan fogja maga mögött Tessa-t hogy nehogy baja essen.
Harry megmerevedve figyel.
-Tudod mit? - kérdez rá a mögöttem lévő. - Lola....elengedünk.....és Harry-hez sem kell vissza menned.Tessa pedig jól el van TC-vel.Na?Mit szólsz hozzá? - kérdez rá.Az eszem egyből bólogatott míg a szívem azt súgta hogy ne tegyem,ne hagyjam itt Harry-t.Rá néztem a fürtösre.Mindenféle érzelem átfutott az arcán,de egyetlen egy az ami igazán kitűnt....az pedig a félelem...a félelem hogy elhagyom.

-Menj. - enged el az ember aki tartott.Hogy mire hallgattam?Az eszemre.Azonnal futottam a nyitott ajtó felé.Mikor kiértem akkor sem álltam meg mivel valaki futott utánam.Nem kellett sok tudás hogy tudjam hogy Harry az.Messze volt tőlem ezért bebújtam egy sötét sikátorba.Harry mikor a sikátorhoz ért meg állt és térdre rogyott.Csak a földet bámulta....semmi mást.Göndör haja az arcába  hullott.
-Lola! - kiáltotta a nevemet. - Hol vagy?.....Ha így akarsz itt  hagyni  akkor miért hagytad hogy beléd szeressek?....Miért tettél idiótává aki képtelen nélküled élni?..Ha el akarsz felejteni..rendben van.....Csak nem menj el..A legrosszabb az egészben hogy nem tehettem érted semmit..Kérlek Lola...Kérlek....Ne hagyj hátra egy olyan világban amiben te nem vagy az életem része.... - sírt.....sír miattam....sír mert fél hogy elveszít....soha nem láttam még ilyen törékenynek.Nem bírtam tovább...nekem is könnybe lábadt a szemem.Muszáj megnyugtatnom.Kiléptem a sikátorból,letérdeltem mögé és átöleltem.
-Itt vagyok....mindig itt leszek.. - súgtam neki oda zokogva..Hirtelen megfordult és megölelt.
-Hol voltál? - kérdezett rá még mindig sírva. - Többet ne menj el....ne hagyj itt....te vagy a egyetlen aki miatt érdemes élnem......Kérlek...Könyörgöm neked hogy maradj velem...Ígérem megváltozok...
Olyan ember leszek amilyenre mindig is vágytál...csak kérlek...maradj..
-Nem megyek sehová.....Gyere..mentsük meg Tessa-t és TC-t. - mosolygok rá.
-Rendben. - húz fel a földről.Sokkal több érzelem van benne mint gondoltam....

*Tessa szemszöge*

 Miután Lol és Harry is kirohant ketten maradtunk azzal az emberkével. -Igazából biztos elmondta hogy ki vagy mi is ő de én pont letojtam.- Remélem a barátnőmnek sikerül elmenni ezektől a nemnormálisaktól..és azt is hogy én élve megúszom a mai napot.

-Maradj végig mögöttem! Érted? -néz kicsit hátra TC mire csak bólintok.
-Tudod azzal hogy mögötted marad nem mész sokra.. -szól közbe a srác.- Ugyan úgy halott lesz mint te vagy Harry és a húgod! -néz vigyorogva rá. Nem is annyira láttam de éreztem hogy TC most azonnal képes lenne megölni ezt az embert.
-Sajnos elmondom csak hogy tudd hogy csakis te meg a többi embered fog meghalni. -erre a srác csak felnevet.
-Thomas, Thomas... elfelejtetted hogy a mi birodalmunkban vagy, ráadásul egyedül és még ő is -mutat rám- a nyakadon van. Na meg persze -csettint egyet mire belép 3 srác...ezek raboltak el minket.. - Mi túlerőben vagyunk. -vigyorog még mindig, TC pedig közelebb húz magához.- Na ki is fog meghalni? -kérdez rá.

Mikor TC még mindig nem szólalt meg csak körbe nézett és éreztem hogy ő is fél egy kicsit..meg is értem hiszen 4 ember ellen itt van egyedül ráadásnak én is itt vagyok a nyakán akit meg kell védenie -nem mintha nem tudnám magam megvédeni..jól középsőn rúgnám ezeket a seggfejeket és ha mázlim lenne pont jó ponton találnám el őket és egyből összeesnének..- már tényleg kezdtem elveszteni azt a hitem hogy TC elintézi ezt is és minden rendben lesz mikor egyszer csak elkezdett hátra fele tolni... egészen a falig mentünk. A 4 srác csendben nézte ezt végig. Miután már nem tudtunk hova menni  elkezdett valamit keresni a hátsó zsebében. Végül segítettem neki -amin szerintem meglepődött- és feltűnés nélkül oda adtam a kezébe azt a pici izét ami a zsebébe volt. Igazából fogalmam sincs mi az de ha ki tudunk vele innen menni esküszöm megtanulom a nevét. Valamit lepöckölt a tetejéről majd egy hirtelen mozdulattal eldobta a szoba másik végére az emberekhez. Valami gáz jött ki belőle amitől összeestek TC pedig a saját orrát majd én is ezt tettem. Biccentett a fejével hogy menjünk és épségben kimentünk az épületből. Az utcán már futásnak eredtünk mivel nem volt autó. Egy sikátorba kanyarodtunk ahol már nyugodtan láttuk hogy nem követnek minket.

-Jól vagy? Bántottak? - kérdezte AGGÓDVA??
-Jól vagyok.
-Akkor jó, mert ha bántottak volna..ne tudd meg mire lennék képes! -jön közelebb majd magához ölel.


3 megjegyzés:

  1. Huha, nagyon jo lett! Ha lesz tobb idotok, hosszabb reszeket irjatok!! Lehetn .mar benne valami romantikus hosszu pillanat Tc es Tess kozott! Remelem ertitek 16+

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vártam ezt a részt! Remélem Tessa végül megbékél Tc mellett. Folytassátok hamar!
    Ui:A való életben ki Tc? Sohasem hallottam róla.

    VálaszTörlés
  3. Tervezek bele olyan reszt is :)
    TCt sokan nem ismerik de majd irok rola egy bejegyzesben hogy megtudjatok ismerni. Ott mindent pontosan leirok majd. Addig is ha van kerdesetek rola irjatok meg!

    VálaszTörlés