2015. április 24., péntek

Szereplők

Sziasztok!Meg is hoztuk a szereplőket.Én Dodó vagyok és a barátnőm akivel írom az Weenie.
Már van egy közös blogunk amit Itt találtok meg.


Név: Lola Carter  (Dodó)
Becenév: Lol
Kor: 19
Született: 1996.11.1

mottó: Én mindig két lábon álltam a földön....csak egyre jobb cipőkben.















Név: Harold Edward Styles
Becenév: Harry,Hazza
Kor: 24
Született: 1991.2.1

mottó: Én nem vagyok se rossz fiú se bűnöző......jobban szeretem a gangster kifejezést..





















Név: Tessa Tailor (Weenie)
Becenév: Tess, Tessi
Kor: 19
Született: 1996.07.03

mottó: "Lehet hogy gazdag vagyok, de erről senki se ítéljen meg! mert aki engem ítél el az magát mutatja be!"























Név: Thomas Howard Dee Carter
Becenév: TC, Tommy, Teecel
Kor: 24
Született: 1991.05.03 

mottó: "Akinek látszunk, arról mindenki ítélhet, amilyenek valójában vagyunk, arról senki sem!"




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése